söndag 2 september 2012

Violer och Skyar från Znok design

I början av sommaren sydde jag två linnen till mig själv i kvalitetstrikå från Znok. Jag kunde helt enkelt inte motså de två tygerna när de kom och tänkte hela tiden att det skulle bli något till mig själv. Violerna finns även i en gulgrön färgställning och de båda är just nu på rea hos Z n o k. Passa på att fynda härliga tyger till ett mycket bra pris! Jag funderar själv på om jag ska köpa lite av de gulgröna violerna.


I brist på fotograf är det här är det enda jag har i bildväg....








Jag har kommit igång lite med att sy till mig själv på sistone... det är väldans kul. Jag har jacka, klänningar poncho och linne på gång framöver. En del av projekten har börjat på riktigt medan andra ligger till sig i tankarna!

2 kommentarer:

  1. Wow vad snyggt! Var hittar du mönster? Tycker det är svårt att hitta bra mönster för vuxna, men så har jag inte letat så noga heller...

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Just detta mönster kommer från Stoff och Stil. Annars brukar jag hitta en del jag gillar i Burda och Ottobre Woman. Jag hittar också massor jag inte gillar men tidningarna är inte så dyra så man kan bortse från alla osmakliga varianter!

    SvaraRadera