söndag 27 november 2011

Klass 3-varning avgör saken!

Storm, storm, storm. Dagens julmarknad i Hörby är tyvärr inställd. Jag har tänkt tanken att det kunde bli så men hoppades att väderprognosen skulle låta annorlunda idag. Med tanke på klass 3 -varningen som utfärdats är det såklart ändå tur att det blir inställt, besökarna hade blivit få....
Det känns tomt nu... Alla timmar jag lagt ner på detta lilla projekt! Måste försöka klämma mig in på någon annan julmarknad i Skåne. Någon som har tips på marknader som ännu inte ägt rum? Kanske är det omöjligt att få plats med så här kort varsel...

Sicken otur alltså! Jaja, inget att göra.... Nu ska jag värma mig med lite glögg och titta till sonen som ligger ute (!) i vagnen och sover. Ja, vagnen står skyddad i garaget!

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt Bollis att det ställdes in? Du får börja sälja över nätet istället. Behöver du hjälp med bank/betalning så kan jag ta mig an dig som min vip-kund :)
    Puss

    SvaraRadera
  2. Men nu är det ju Önneköps julmarknad i morgon 3/12 kl 15-19 - där kommer "malida form" att finnas med!

    SvaraRadera